Treningsprogram for muskelvekst

Tenkte jeg skulle dele med dere det programmet som har gitt meg mest fremgang i forhold til å legge på meg muskel masse, nemlig Sillje Marielas muscle up. Det er alikevell viktig å ha i bakhodet at et program er ikke noe som på magisk vis forandrer fysikken din/gjør deg sterkere eller hva enn som måtte være målet ditt - det krever fokus og innsats, men et godt sammensatt program kan hjelpe deg i riktig retning.

♥ Sammensettingen av selve treningsprogrammet fungerer godt fordi øvelsene er lagt opp slik at de utfyller hverandre (dvs du får trent alle musklene i kroppen) og fordi det er lagt opp slik at du lett greier å ha progresjon (øke i vektene) 

♥ Det følger med en kostholdsplan, noe som kan være nyttig for å finne ut hvor mye en trenger å spise for å bygge. Heftet sier også  litt om hvordan du selv kan fin justere mengden mat etter behov da det ikke er gitt at alle har samme aktivitetsbehov. Jeg personlig liker å styre maten min selv, derfor er det supert at du kan velge om du bare vil følge macroene eller en fullstendig kostholdsplan.

♥ Trenings planen er lagt opp som en treningsdagbok, så det er lett å føre opp hva du trente med sist økt og dermed passe på at en øker vektene.

-   Eneste minuset med programmet er at det koster en del (men er alikevell mye rimligere enn f.eks. curves og strongbody som er veldig i vinden for tiden) men jeg vil annbefalle alle som har som målsetting å øke muskelmassen å kjøpe dette programmet. Jeg har akkurat fullført en runde og tenker å kjøre en til på rappen.

 


#trening #kosthold #hverdag #motivasjon #fitness

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits