Variere bein økten?

 

Jeg er en av de som sverger til de gode gamle beinøvelsene i stede for alle de avanserte og kreative øvelsene som folk legger ut på fitness kontoene sine (to be fair prøver jeg en og annen øvelse, men programmet står stort sett av baseøvelser og the basic) Men i andre del av treningsprogrammet jeg kjører  nå fant jeg en litt funky vri på både utfall og knebøy nemmelig zerchers varianten.

               

Vrien er rett og slett at man har baren på underarmen i stede for på ryggen. Fordelene med dette kan blant annet være at det utfordrer core musklaturen enda mer og om man sliter med mobiliteten er det lettere å holde en god postitur og dybde. 

  • Har du prøvd/ kommer du til å prøve?

Gryterett som metter musklene

I dag prøvde jeg meg på en super gryterett. Den er relativt kjapp og enkel å lage, rik på proteiner og budsjett vennlig. Tok utgangspunkt i den meksikanske pose gryteretten vi alltid hadde hjemme før, og har prøvd å lage noe tilsvarende men sunnere. 

Du trenger ;  400 g svinekjøttdeig (kan også bruke karbonadedeig, eller strimlet svinekjøtt)

1 pose fullkorns ris

300 g brune bønner

1 pakke hakkede tomater med hvitløk og oregano (eller tilsett dette selv)

Litt opp kuttet paprika

2 ss sukkerfri ketchup

 

Jeg kokte risen samtidig som jeg brunet kjøttet på pannen. Når risen var ferdig kokt tømte jeg vannet av og helte risen i kjelen og heiv opp i alle andre ingredienser. Kokte opp under omrøring, før jeg lot det stå å putre på middels varme i en 15 min. Viktig å røre litt inn i mellom så det ikke gror ned i. 

Halve gryten utgjør:  747 kcal, 76 g karb, 56 g protein og 22 g fett. 








 

SALG: icaniwill tights

Selger denne tightsen fra icaniwill.se. Den er helt ny og ikke tatt ut av plastikken en gang.
Størrelse: S
Ordinærpris : 599SEK
Selges for: 300 kr (kan evt vurdere bud)


 

#trening #salg #fitness 

Les mer i arkivet » Juni 2015 » Mai 2015 » Januar 2015





gratisdesign av Tonjemt
hits